24
JAN
2013
Colgate Max White One aicina atpazīt draugu smaidus

Daudzi uzņēmumi joprojām piesardzīgi izvērtē interaktīvu risinājumu efektivitāti salīdzinājumā ar tradicionālo reklāmu.
Mūsu pieredze un veiksmīgi realizētie projekti rāda, ka sociālie mediji jau sen vairs nav tikai vieta, uz kuru lietotājs atnāk satikt savus draugus. Sociālie mediji ir komunikācijas vide, kurā ar panākumiem darbojas arī uzņēmumi un zīmoli, veicinot atpazīstamību, informējot par produktu īpašībām, iesaistot auditoriju mijiedarbībā ar zīmolu, nodrošinot lietotājiem klientu servisu/ tehnisko atbalstu.

Klients Colgate-Palmolive plānoja kampaņu, kuras komunikācijas uzdevumi bija veicināt produkta jaunā iepakojuma atpazīstamību un iepazīstināt lietotājus ar produkta īpašībām. Pirms pieņemt lēmumu par kampaņas īstenošanu, klients kopā ar Media House izvērtēja vairākas mūsu izstrādātās komunikācijas stratēģijas un tradicionālās baneru kampaņas vietā izvēlējās realizēt interaktīvu risinājumu/aplikāciju.

Janvāra sākumā sociālajā tīklā draugiem.lv Media House izstrādāja interaktīvu testu. Šajā testā sociālā tīkla lietotāji tika aicināti atpazīt savus draugus, redzot tikai viņu smaidus. Kampaņas beigās 50 veiksmīgie lietotāji, kas atpazina vismaz piecu savu draugu smaidus, saņēma Colgate produktu komplektu.

Interaktīvais tests lietotājus iesaistīja ar izklaides elementu, ļaujot viņiem pārbaudīt vai tie atpazīst savus draugus tikai pēc smaida. Testa vizuālajā noformējumā lietotājam tika demonstrēts jaunais produkta iepakojums. Produkta apraksts informēja par to, ka ar Colgate Max White One zobu pastu jau nedēļas laikā iespējams iegūt par vienu toni baltākus zobus.

Divu nedēļu laikā aplikāciju apmeklēja 56 071 unikālo lietotāju un tests tika izspēlēts vairāk nekā 240 000 reižu. Lietotāju iesaiste bija augsta – testu izspēlēja 85% no Colgate lapas apmeklētājiem.
Šis interaktīvais risinājums klientam izmaksāja mazāk nekā 6500 LVL. Salīdzinot ar tradicionālas banneru kampaņas vidējiem rādītājiem, līdzīga rezultāta sasniegšanai jeb 55 000 apmeklējumu iegūšanai kampaņas mērķa lapā, būtu bijis nepieciešams vismaz 3 reizes lielāks budžets.
Izmantojot veiksmīgus interaktīvus risinājumus, reklāmdevējs iegūst 3 reizes lielāku apmeklētāju daudzumu, salīdzinot ar tradicionālas banneru kampaņas vidējiem rādītājiem.

Zemāk daži ekrānšāviņi ar aplikāciju.

Pievienot komentāru

Pieslēgties ar sociālo tīklu pasi: