21
APR
2011
Swedbank draugiem.lv aplikācija

 

Kopš šī gada aprīļa, vadošā banka Latvijā - Swedbank, ievieš jaunu biznesa modeli, uzrunājot mērķauditorijas ar īpašiem, animētiem dzīvnieku tēliem. Media House uzdevums bija iepazīstināt esošos un potenciālos bankas klientus ar šiem tēliem un popularizēt jaunizveidoto Swedbank draugiem.lv lapu. 

Kā vienu no kampaņas sastāvdaļām, izveidojām speciālu aplikāciju - spēli, kas palīdz katram draugiem.lv lietotājam iepazīt savus draugus vēl labāk. Raudzījāmies, lai šis risinājums ne tikai izklaidētu un iesaistītu portāla lietotājus, bet arī skaidri paustu tās vērtības, ar kurām sevi vēlas asociēts Swedbank. Kā mums tas izdevās? To ļausim ieraudzīt Jums pašiem: bit.ly/swedbankspele

Patīkami, ka šis risinājums tik ļoti iepaticies Draugiem apmeklētājiem, ka jau pirmajā diennaktī Swedbank lapu un aplikāciju ir apskatījuši vairāk kā 300 000 lietotāji un jaunizveidotās lapas fanu skaits pārsniedz 10 000 un turpina strauji pieaugt.

Šīs aktivitātes panākumi skaidri apliecina, ka iesaistoši komunikācijas risinājumi sociālo mediju platformās var būt kā lieliska alternatīva standarta reklāmām arī zīmoliem, kas pārstāv bieži par konservatīviem uzskatītus biznesa virzienus.

 

 

Pievienot komentāru

Pieslēgties ar sociālo tīklu pasi: