Raksti :: Media House
<< 1  2  3 ... 13 >>
11
JŪL
2018
VAKANCE – DIGITĀLO MEDIJU PLĀNOTĀJS/ -A
Autors: Media House

Meklējam precīzu un zinātkāru digitālo mediju plānotāju Darba apraksts: Reklāmas kampaņu plānošana digitālajos medijos; Digitālo kampaņu realizācija, tās monitorings reālajā laikā Kampaņu optimizācija; Pēc kampaņas atskaišu sagatavošana un analīze; Komunikācija ar medijiem un projektu vadītājiem; I...

13
JŪN
2018
STUDENTU BROKASTIS MEDIA HOUSE
Autors: Media House

Esi reklāmas, mārketinga vai komunikācijas students? Vai varbūt esi komunikabls, radošs, zinātkārs un aktīvs, bet vēl neesi atradis savu nozari? Tad iespējams Studentu reklāmas brokastis ir priekš Tevis! Nāc un uzzini vairāk par reklāmas neredzamo daļu – reklāmas mediju plānošanu! Media House, kā pirmā mediju aģentūra B...

13
JŪN
2018
MEDIJU VAKARS MEDIA HOUSE!
Autors: Media House

Ikdienas plūsma var būt pārlieku vienveidīga un, lai tajā nenonīktu, ir jābūt kādam, kas uzsit viļņus, rada vētru un ievieš pozitīvas pārmaiņas. Media House, kā pirmā mediju aģentūra Baltijā, ir nozares wavemaker un tas, uz kura viļņa mēs izvēlamies būt, var ietekmēt visas nozares attīstību. Lai kopā ar klientiem ikdie...

13
JŪN
2018
INTERNETA REKLĀMAS VAKARS MEDIA HOUSE!
Autors: Media House

Media House, kā pirmā mediju aģentūra Baltijā, ir nozares wavemaker un tas, uz kura viļņa mēs izvēlamies būt, var ietekmēt visas nozares attīstību. Lai kopā ar klientiem ikdienas sadarbībā būtu uz viena viļņa un spētu efektīvi sasniegt mūsu klientu biznesa un mārketinga mērķus, vēlamies aicināt Jūs uz Digital Media Wavem...

06
MAR
2017
CEĻVEDIS - KĀ IZVEIDOT SATURU, KAS IZCEĻAS?
Autors: Media House

Mūsdienās tiek radīts ļoti daudzveidīgs saturs – cilvēki raksta blogus, zīmoli un mediji veido saturu utt. Šāda satura pārbagātība rada nepieciešamību saprast būtisku jautājumu - “Kā likt saturam izcelties?”. Tāpat satura autoram ir jāuzdod jautājums: “Ko es varu uzrakstīt labāk vai citādāk, kāda papildus informāci...

27
FEB
2017
VAI JŪSU MĀRKETINGA KOMANDAI PIEMĪT PIECAS BŪTISKĀKĀS 2017. GADA DIGITĀLĀS MĀRKETINGA PRASMES?
Autors: Media House

Digitālā mārketinga komandai ir jābūt spējīgai nodrošināt piecas būtiskākās prasmes, lai uzņēmums spētu veiksmīgi īstenot 2017. gadam atbilstošu digitālā mārketinga stratēģiju. 1. Datu analīze. Informācijas daudzums pieaug, līdz ar to digitālā mārketinga komandā ir jābūt cilvēkiem, kuri pārzina atbilstošās mē...

<< 1  2  3 ... 13 >>