06
MAR
2017
Ceļvedis - kā izveidot saturu, kas izceļas?
Autors: Media House
Mūsdienās tiek radīts ļoti daudzveidīgs saturs – cilvēki raksta blogus, zīmoli un mediji veido saturu utt. Šāda satura pārbagātība rada nepieciešamību saprast būtisku jautājumu - “Kā likt saturam izcelties?”. Tāpat satura autoram ir jāuzdod jautājums: “Ko es varu uzrakstīt labāk vai citādāk, kāda papildus informācija jau pieejamajai informācijai radītu augstu pievienoto vērtību, kāda informācija piesaistītu uzmanību?” Uzņēmumiem, kas veido satura mārketingu, ir nepieciešams atcerēties un akcentēt šos jautājumus, jo cilvēkiem bieži pastāv stereotips par uzņēmuma vēlmi tikai pārdot produktu, nevis vēlmi sniegt cilvēkam papildus pievienoto vērtību. Ilgākā laika periodā uzņēmums var radīt lasītājam sajūtu, ka viņam konkrētā informācija var būt noderīga vai radīt pozitīvas sajūtas, tādējādi piesaistot lojālos lasītājus.

Būtiski ne tikai izdomāt, ko rakstīt, bet arī, kā to pasniegt lasītājam.

Julie Joyce ir izveidojusi lielisku interneta saišu ceļvedi, kas dod iespēju izveidot augstas kvalitātes saturu.

Zīmoliem, kas veido saturu, ir jāņem vērā, ka mūsdienās ir pieejama ļoti plaša informācija. Zīmolam ir jārada pievienotā vērtība lasītāja acīs, lai piesaistītu tos tieši savam ierakstam - piemēram, papildus informācija, vizuāli vieglāk uztverama un acīm baudāma informācija.

Plašāk par tēmu varat lasīt šeit.

Pievienot komentāru

Pieslēgties ar sociālo tīklu pasi: