24
JAN
2017
Kā izvēlēties piemērotāko mobilo ziņojumapmaiņas kanālu?
Autors: Media House
Uzņēmumiem, kuru mobilo aplikāciju ir lejupielādējis liels klientu skaits, ir vismaz četras efektīvas iespējas, kā komunicēt ar saviem potenciālajiem klientiem mobilajā ierīcē: e-pasts; ziņojums aplikācijā, “piespiedu” jeb “push” ziņojums, informācija jaunumu sadaļā (ja tāda ir izveidota aplikācijā).

Izprotot dažādo mobilo ziņojumapmaiņas kanālu priekšrocības un trūkumus, ir iespējams izvēlēties atbilstošāko no tiem konkrētas informācijas nosūtīšanai potenciālajam klientam. Izvēloties piemērotāko risinājumu, var iegūt lielāku iesaisti, augstāku sasniedzamību un palielināt pirkumu skaitu.

Paziņot par jaunumiem ir efektīvi, izmantojot e-pasta ziņojumu kombinācijā ar ziņojumu aplikācijā (ziņojumu redz, kad lietotājs izmanto aplikāciju), jo:
  • ir iespēja nosūtīt e-pastu visiem, kas ir lejupielādējuši aplikāciju, un ieinteresēt ar jaunajiem piedāvājumiem tos, kas ikdienā aktīvi neizmanto aplikāciju;
  • ziņojumu aplikācijā no sākuma ieteicams izsūtīt nelielam aplikācijas lietotāju skaitam, lai pēc “klikšķu” skaita un iesaistes izanalizētu, cik lielā mērā lietotāji to uzskata par vērtīgu ziņu.
Paziņot par atlaidēm ieteicams, izmantojot “push” paziņojumu (parādās mobilajā ierīcē visiem, kas ir lejupielādējuši aplikāciju un piekrituši saņemt ziņas, neatkarīgi vai konkrētajā brīdī izmanto aplikāciju vai nē) un ziņojumu jaunumu sadaļā, jo:
  • “push” paziņojums rada steidzamības sajūtu. Šim paziņojumam jābūt vērtīgam priekš klienta, lai nākotnē klients neliegtu sūtīt šādus paziņojumus;
  • ziņojums jaunumu sadaļā ir redzams ilgu laiku, un lietotājam
Lūgumu novērtēt uzņēmuma produktu vai servisu ir ieteicams sūtīt, izmantojot ziņojumu aplikācijā, un likt jaunumu sadaļā, jo:
  • izmantojot ziņojumu aplikācijā, ir iespējams uzrunāt aktīvākos lietotājus, kas var palīdzēt uzlabot produktu. Lojālajiem lietotājiem rada sajūtu, ka viņu viedoklis ir būtisks un ka par viņiem rūpējas;
  • Saiti uz aptauju var arī ielikt jaunumu sadaļā, bet šādā veidā sasniedzamība būs zemāka un analīze vājāka.
Lai panāktu augstāku sasniedzamību un iesaisti, būtiski ir ne tikai izvēlēties atbilstošu mobilo ziņojumapmaiņas kanālu, bet arī izveidot informācijas sūtīšanas grafiku, veikt ziņu personalizēšanu un izvērtēt datus par mobilo ziņojumu sasniedzamību un iesaisti.

Vēlreiz ir būtiski uzsvērt, ka zīmolam ir lietderīgi investēt komunikācijā ar aplikāciju lietotājiem tikai tad, ja konkrētā uzņēmuma aplikāciju ir lejupielādējies liels cilvēku skaits.

Plašāk par tēmu varat lasīt šeit.

Pievienot komentāru

Pieslēgties ar sociālo tīklu pasi: