10
JAN
2017
Mārketinga tendences 2017. gadā
Autors: Media House
Šajā laikā, kad reklāmu troksnis ir tik liels un sociālajiem medijiem ir tik būtiska ietekme, reklāmdevēji turpina meklēt dažādas iespējas, kā iesaistīt klientus, izmantojot jaunākās tehnoloģijas.
Tendences, kas bija aktuālas 2016. gadā, turpinās ietekmēt arī 2017. gada mārketinga aktivitātes:

1. Integrētais (native) mārketings, kad zīmoli integrē informāciju par saviem produktiem citu mediju izveidotā saturā, kļūs aizvien aktuālāks. Tā aktualitāti tiešā veidā ietekmē fakti, ka:
- daudzi lietotāji bloķē reklāmas un šādu lietotāju skaits turpina pieaugt;
- cilvēki aizvien selektīvāk redz un uztver informāciju, piemēram, uz ekrāna;
- reklāmdevēji vēlas veidot pozitīvu tēlu klienta acīs, integrējoties ar tiem noderīgu un interesantu saturu.
2. Satura mārketings - stratēģiskā mārketinga tehnika, ar kuras palīdzību tiek veidotas atbilstošas, vērtīgas ziņas konkrētajam cilvēkam un atspoguļotas zīmolam pašam piederošā platformā. Efektīvs satura mārketings ir ilgstošs un integrēts kopējā mārketinga stratēģijā. Ziņas, kas ir precīzi pielāgotas potenciālajam klientam, nekaitina to un rada lielāku iesaisti.
3. Viedokļu līderi (influencers) ir efektīvs veids, kā uzrunāt un sasniegt potenciālos klientus. Īpaši aktuāli tas ir sociālajos tīklos, kad uzņēmums sadarbojas ar sabiedrībā labi zināmiem un apbrīnotiem cilvēkiem, kuriem ir liels sekotāju loks.
4. Straumēšanas video – spēj uzrunāt potenciālo klientu emocionālāk nekā statiskā reklāma. Straumēšanas video popularitāte pieaug, pateicoties sociālo tīklu aktualitātei, piemēram, tā saucamā “milēnijuma paaudze” pavada vairāk laika skatoties straumēšanas (streaming) video, nevis skatoties televīziju tiešsaistē. Straumēšanas video ir jābūt pārdomātam, lai piesaistītu potenciālo klientu un arī nākotnē tas atgrieztos aplūkot citus uzņēmuma video. Uzņēmumi var veidot video, piemēram, rīkojot pasākumus ar klientiem, intervijas ar nozares ekspertiem, izveidojot video blogus utml.
5. Chatterbox - programma, kas atbild uz jautājumiem - rakstiski vai ierunātā veidā, izmantojot programmas datu bāzi. Spēj sniegt ātru atbildi jebkurā diennakts laikā.
6. Īslaicīgi pieejams saturs, kas rada patērētajam sajūtu “Apskaties tagad vai nekad”. Snapchat, izmantojot šādu pieeju, radīja cilvēkos pieradumu un atkarības sajūtu, ka visu laiku ir jāseko līdzi, kas notiek.
7. Personalizēšana ir kļuvusi ļoti aktuāla, pateicoties lielajai informācijas un reklāmas plūsmai, kas cilvēkiem ir jāizfiltrē. Tāpēc piedāvājot cilvēkiem produktus, par kuriem tie meklē informāciju un kas tiem ir aktuāli, balstoties uz viņu hobijiem, interesēm un vēsturiskajām aktivitātēm, var šķist noderīgi un nekaitināt.
8. Mārketinga automatizēšana – automātiski pielāgotu ziņu veidošana, izmantojot gan datos pieejamo informāciju par cilvēka identitāti, gan uzvedību internetā, kļūst aizvien populārāka. Pateicoties šādai iespējai, uzņēmumi spēj reaģēt arvien precīzāk un savlaicīgāk.

Aktuālās tendences parāda, ka mārketings kļūst arvien detalizētāks un sarežģītāks. Uzņēmumiem pastāv liels risks pazust lielajā reklāmas troksnī, tāpēc tie meklē dažādus veidus, kā gudri sasniegt un iesaistīt savus potenciālos klientus.

Plašāk par tēmu varat lasīt šeit.

Pievienot komentāru

Pieslēgties ar sociālo tīklu pasi: