27
FEB
2017
Vai Jūsu mārketinga komandai piemīt piecas būtiskākās 2017. gada digitālās mārketinga prasmes?
Autors: Media House
Digitālā mārketinga komandai ir jābūt spējīgai nodrošināt piecas būtiskākās prasmes, lai uzņēmums spētu veiksmīgi īstenot 2017. gadam atbilstošu digitālā mārketinga stratēģiju.

1. Datu analīze. Informācijas daudzums pieaug, līdz ar to digitālā mārketinga komandā ir jābūt cilvēkiem, kuri pārzina atbilstošās mērvienības un spēj veikt datu analīzi. Šādas zināšanas ļauj veikt optimizāciju, saprotot: “Vai aktivitāte ir lietderīga?”, “Kas sniedz efektīvāko rezultātu?”, “Kura kampaņa precīzāk sasniegusi mērķa auditoriju?”, “Kurā brīdī cilvēki pārstāj procesu – pamet lapu?”, utt.

2. Pamata zināšanas HTML/CSS (Cascading Style Sheets). Marketinga komandā nepieciešams cilvēks, kuram ir pamata kodēšanas iemaņas un kurš ar dizaina palīdzību spēj izveidot vieglāk uztveramu ziņu. Šādas prasmes ļauj uzlabot dizainu gan mājas lapai, gan e-pastu mārketinga kampaņai, utml., padarot tās daudz efektīvākas.

3. Mārketinga automātisko rīku pārzināšana. Šobrīd aktuāla tendence ir veikt automatizēšanas procesus, lai spētu paveikt vairāk darbības īsākā laikā, piemēram, automātisku e-pastu izsūtīšana. Lai iegūtu lielāku labumu no jaunākajām automatizācijas iespējām, uzņēmumā ir nepieciešams cilvēks, kas pārzina dažādus automatizācijas risinājumus un ir spējīgs ieviest uzņēmumā tam piemērotākos risinājumus.

4. Satura mārketings. Prasme veidot mērķa grupai interesējošu, augstas kvalitātes satura mārketingu, kas veicina cilvēku iesaisti un var palielināt mājas lapas apmeklējumu, kā arī palielināt dabisko novērtējumu meklētājprogrammu klasifikācijā. Tas ir būtisks faktors, ņemot vērā, ka liela daļa cilvēku ir iemanījušies ignorēt vai bloķēt, viņuprāt, nelietderīgu saturu.

5. SEO (“search engine optimization” jeb “meklēšanas rīku optimizācija”). SEO prasmes nodrošina, ka konkrētais saturs - mājas lapa, produkts vai aplikācijas atrodas meklētājprogrammas rezultātu augšgalā un piesaista vairāk potenciālo klientu. Prognozējams, ka nepieciešamība pēc šīm prasmēm tikai turpinās palielināties, ņemot vērā, ka meklētājprogrammas turpina uzlabot un veikt izmaiņas savos meklēšanas rezultātu algoritmos.

Uzņēmumiem būtu lietderīgi izvērtēt vai digitālā mārketinga komandai piemīt nepieciešamās prasmes, lai tā spētu nākotnē efektīvi īstenot digitālā mārketinga stratēģiju.

Plašāk par tēmu varat lasīt šeit.

Pievienot komentāru

Pieslēgties ar sociālo tīklu pasi: