23
FEB
2017
Youtube pārtrauks raidīt 30 sekunžu nepārtinamos reklāmas klipus
Autors: Media House
2018. gadā Youtube liegs iespēju raidīt 30 sekunžu nepārtinamos reklāmas klipus. Fokuss tiks likts uz īsākiem klipiem, kas tik ļoti nekaitina vietnes lietotājus, bet aizvien strādā reklāmdevēju interesēs (klipi, kas ir īsāki par 30 sekundēm, vēl aizvien varēs būt nepārtinami).

Youtube šādas izmaiņas skaidro ar vēlmi nodrošināt interneta vietnes lietotājiem pozitīvāku attieksmi pret reklāmu, jo zināms, ka cilvēkiem nepatīk nepārtinami reklāmas video.

Youtube apzinās, ka šādas izmaiņas reklāmdevējiem nepatiks, bet ir gatavs “maksāt šādu cenu”, lai noturētu skatītājus. Pastāv viedoklis, ka tas saistīts ar Youtube “bailēm” par Facebook video sadaļas straujo attīstību.

ISBA (The Voice of British Advertisers) ģenerāldirektors Phil Smith izsakās pozitīvi par šādu notikumu gaitu, norādot, ka industrijai nepieciešams uzlabot interneta lietotāju pieredzi saistībā ar interneta tiešsaistes reklāmām. Viņš atdzīst, ka šāda rīcība ir solis pareizajā virzienā un ka reklāmdevējiem un aģentūrām ir laiks pieskaņot savus plānus jaunajai kartībai.

Saskaņā ar Media House datiem 27% no visām Youtube reklāmām Latvijā ir ar hronometrāžu 30 sek. vai garākas, bet tās visas tiek rādītas ar “skip” funkciju - lietotājam pēc 5 sek. reklāmas rādīšanas ir iespēja atteikties no reklāmas video eksponēšanas. Tas atklāj, ka Latvijā reklāmdevējus šīs izmaiņas tiešā veidā neskars, jo arī līdz šim nebija iespējams pirkt 30 sek. nepārtinamos klipus. Šāds Youtube paziņojums apliecina faktu, ka Latvijā šāda iespēja arī neparādīsies un ka garākajiem klipiem arī nākotne būs “skip” funkcija.

Plašāk par tēmu varat lasīt šeit.

Pievienot komentāru

Pieslēgties ar sociālo tīklu pasi: