08
MAI
2015
Meklējam digitālo mediju speciālistu/-i
Autors: Media House
Aicinām pievienoties mūsu komandai digitālo mediju speciālistu/-i

Darba pienākumi:

• Ne tikai atbalstīt digitālo darbību mērīšanu un uzraudzību, bet arī analizēt un sniegt vērtīgu ieskatu par iegūtajiem datiem

• Komunikācija ar klientiem, projektu vadītājiem un medijiem

• Interneta mediju tirgus jaunumu pārzināšana un apkopošana

Prasības kandidātiem:

• Nevis tikai interese, bet īstas aizraušanās ar mobilajām ierīcēm, tehnoloģijām un to jaunākajām tendencēm

• Spēja domāt «ārpus kastes» un ir nepārtraukta interese izpētīt jaunas digitālās idejas un realizēt tās dzīvē

• Pieredze darbā ar Google produktiem (Ads, Analytics, DV360 u.c.)

• Pieredze interneta kampaņu uzstādīšanā un kontrolē reālajā laikā un pēc kampaņu atskaišu sagatavošanā

• Pieredze Facebook reklāmas kampaņu uzstādīšanā un administrēšanā

• Izpratne par Programmatic kampaņām, pieredze ar Adform, DV360 vai kādu citu viedpirkšanas platformu

• Pieredze darbā ar auditorijas datiem programmās Gemius Audience un Galileo: TNS Latvia Digital

• Microsoft Office zināšanas

• Ir spēja analītiski domāt, labas matemātikas zināšanas

• Spēja strādāt patstāvīgi un organizēt savu laiku

• Teicamas latviešu, labas angļu un krievu valodas zināšanas

• Darba pieredze mediju aģentūrā un/vai interneta medijā

Piedāvājam:

• Aizraujošu darbu izcilā uzņēmumā

• Atalgojumu atbilstoši kompetences līmenim 700-1900 EUR Bruto

• Dinamisku darbalaiku

CV un motivācijas vēstuli sūtīt uz house@media-house.lv līdz 20.12.2019

Pievienot komentāru

Pieslēgties ar sociālo tīklu pasi: