06
MAR
2017
2017
Ceļvedis - kā izveidot saturu, kas izceļas?
Mūsdienās tiek radīts ļoti daudzveidīgs saturs – cilvēki raksta blogus, zīmoli un mediji veido saturu utt. Šāda satura pārbagātība rada nepieciešamību saprast būtisku jautājumu - “Kā likt saturam izcelties?”. Tāpat satura autoram ir jāuzdod jautājums: “Ko es varu uzrakstīt labāk vai citādāk, kāda papildus informācija jau pieejamajai informācijai radītu augstu pievienoto vērtību, kāda informācija piesaistītu uzmanību?” Uzņēmumiem, kas veido satura mārketingu, ir nepieciešams atcerēties un akcentēt šos jautājumus, jo cilvēkiem bieži pastāv stereotips par uzņēmuma vēlmi tikai pārdot produktu, nevis vēlmi sniegt cilvēkam papildus pievienoto vērtību. Ilgākā laika periodā uzņēmums var radīt lasītājam sajūtu, ka viņam konkrētā informācija var būt noderīga vai radīt pozitīvas sajūtas, tādējādi piesaistot lojālos lasītājus.Būtiski ne tikai izdomāt, ko rakstīt, bet arī, kā to pasniegt lasītājam.
Julie Joyce ir izveidojusi lielisku interneta saišu ceļvedi, kas dod iespēju izveidot augstas kvalitātes saturu.
- BuzzSumo vai Ahrefs Content Explorer - Iespēja ātri identificēt, kāds saturs labi strādā konkrētajā industrijā, platformā un kuri uzņēmumi rada lielāko ietekmi. Izpētiet, kas tiem pietrūkst un radiet pievienoto vērtību!
- Screen shots. Sabiedrībā, kas aizvien vairāk dod priekšroku vizuālajai komunikācijai, ir būtiski izveidot mirkļa attēlus, kas ir skaidri, kodolīgi un precīzi. Kā izveidot pēc iespējas labākus Screen shots: “Screenshot Tools, Tips and Shortcuts: How to Capture Anything on Your Screen.”
- Bildes. Vairāk kā 53 par brīvu pieejamie bilžu resursi: “53+ Free Image Sources For Your Blog and Social Media Posts.”
- Video. Programmas tiešsaistes video izveidošanai: “11 Online Video Creation Tools for Small Business Use.”
- Podcasts. Padomi, kā izmantot Podcasts, lai radītu interesi par savu zīmolu: “How to Use Podcasts to Grow Interest in Your Brand.”
- Citi padomi:
Radi iespēju lejupielādēt papildus informāciju (piemēram, veikto pētījumu par tēmu)!
Ievieto interneta saites, kas var radītu plašāku izpratni lasītājam!
Neaizmirsti par unikālo informāciju – papildus pievienoto vērtību lasītājam!
Zīmoliem, kas veido saturu, ir jāņem vērā, ka mūsdienās ir pieejama ļoti plaša informācija. Zīmolam ir jārada pievienotā vērtība lasītāja acīs, lai piesaistītu tos tieši savam ierakstam - piemēram, papildus informācija, vizuāli vieglāk uztverama un acīm baudāma informācija.
Plašāk par tēmu varat lasīt šeit.
Pievienot komentāru
Pieslēgties ar sociālo tīklu pasi: